فصل دوم تاک شد : تجربه مشتری

اپیزودهای فصل دوم

تجربه مشتری

درباره فصل دوم

تجربه مشتری (Customer Experience)

هدف و تمرکز ما در این فصل مشتری است. در حقیقت از نیاز های مشتری حرف میزنیم و حول محور مفهومی به اسمCustomer Centricity  یا مشتری مداری می چرخیم.

ما در این اپیزود ها نکاتی رو مطرح کردیم تا افراد چه در لایه تقاضا کننده و چه در لایه عرضه کنند آن ها را بکار بگیرند تا در نتیجه به تجربه بهتری در این فرآیند دست پیدا کنند.

 گاهی اوقات مشتری متوجه نیست کدام نیاز او در حال رفع شدن است و هنر صاحب برند و کسب و کار در اینجا مشخص خواهد شد!

محمد حسن عزیزی

مهمان فصل دوم

محمدحسن عزیزی

مشاور بازاریابی و برندینگ

محمد حسن عزیزی
او لیسانس خود را از دانشگاه علامه طباطبایی در رشته کسب و کار گرفته است و ارشد را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علم و صنعت به پایان رسانده است.

محمد حسن عزیزی حوزه بازاریابی را به عنوان حوزه تخصصی خود انتخاب کرد و بازاریابی تکنولوژی را به عنوان یک تخصص حرفه ای تر به طور اکادمیک ادامه داده است.

او در حال حاضر مشاور بازاریابی و برندینگ است.

مطالب تکمیلی مرتبط با فصل دوم

مجله تاک شد، مطالبی تکمیلی یا مرتبط با اپیزودهای هر فصل را منتشر می کند. گرچه که یک فصل به شکل عمیقی به بررسی مفهوم مورد بحث می پردازد، اما بررسی مطالب تکمیلی، به علاقه مندان کمک می کند تا پاسخی خوب برای کنجکاوی های خود پیدا کنند.