
فصل دوم
قسمت دوم:
ارزش از نگاه مشتری (بخش اول)
سازمانهایی که مشتری محور هستند باید مشتریهای خود را الک کنند و مشتریهای دقیقتری را برای خود نگه دارند. در واقع مرکزگرایی مشتری جایی معنا پیدا میکند که سازمان و فرهنگ سازمانی بر مبنای نیاز و ارزشهای مشتری قرار گیرد.
یکی از مهمترین موضوعات اشاره شده در اپیزود دوم نزدیک بینی بازاریابی (Marketing Myopia) است:
نزدیک بینی بازاریابی موقعیتی است که در آن شرکتها فقط به ایجاد محصولی باکیفیت و افزایش مداوم این کیفیت مشغول هستند و کوتهبینی آنها موجب میشود نیازهای واقعی مشتریان خود را درک نکنند.
میزبان: حمید احمدی
کاری از پروژه صفر به کوشش دیماژن