اپیزود دوم از فصل دوم تله پادکست تاک شد
فصل دوم

قسمت دوم:

ارزش از نگاه مشتری (بخش اول)

سازمان‌هایی که مشتری محور هستند باید مشتری‌های خود را الک کنند و مشتری‌های دقیق‌تری را برای خود نگه دارند. در واقع مرکزگرایی مشتری جایی معنا پیدا می‌کند که سازمان و فرهنگ سازمانی بر مبنای نیاز و ارزش‌های مشتری قرار گیرد.

یکی از مهم‌ترین موضوعات اشاره شده در اپیزود دوم نزدیک‌ بینی بازاریابی (Marketing Myopia) است:

نزدیک‌ بینی بازاریابی موقعیتی است که در آن شرکت‌ها فقط به ایجاد محصولی باکیفیت و افزایش مداوم این کیفیت مشغول هستند و کوته‌بینی آن‌ها موجب می‌شود نیازهای واقعی مشتریان خود را درک نکنند.

میزبان: حمید احمدی

کاری از پروژه صفر به کوشش دیماژن

درباره فصل دوم

تجربه مشتری (Customer Experience)

هدف و تمرکز ما در این فصل مشتری است. در حقیقت از نیاز های مشتری حرف میزنیم و حول محور مفهومی به اسمCustomer Centricity  یا مشتری مداری می چرخیم.

ما در این اپیزود ها نکاتی رو مطرح کردیم تا افراد چه در لایه تقاضا کننده و چه در لایه عرضه کنند آن ها را بکار بگیرند تا در نتیجه به تجربه بهتری در این فرآیند دست پیدا کنند.

 گاهی اوقات مشتری متوجه نیست کدام نیاز او در حال رفع شدن است و هنر صاحب برند و کسب و کار در اینجا مشخص خواهد شد!

محمد حسن عزیزی

مهمان فصل دوم

محمدحسن عزیزی

مشاوره بازاریابی و برندینگ

محمد حسن عزیزی
او لیسانس خود را از دانشگاه علامه طباطبایی در رشته کسب و کار گرفته است و ارشد را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علم و صنعت به پایان رسانده است.

محمد حسن عزیزی حوزه بازاریابی را به عنوان حوزه تخصصی خود انتخاب کرد و بازاریابی تکنولوژی را به عنوان یک تخصص حرفه ای تر به طور اکادمیک ادامه داده است.

او در حال حاضر مشاور بازاریابی و برندینگ است.

مطالب تکمیلی قسمت دوم از فصل دوم