اهمیت مهارت های ارتباطی مدیران محصول
مدیریت محصول به عنوان یکی از مهمترین وظایف در یک کسب و کار است و با چالشهای متعددی روبرو میشود. موفقیت در این موقعیت نیازمند
قسمت صفر:
برنامه ای که هر فصلش اختصاص به یک موضوع و یک مهمان دارد. ما خیلی بیشتر از یک گفتگوی یک ساعته در موضوع مورد نظر عمیق میشویم. – خیلی خیلی بیشتر و خیلی کمک کننده به ایجاد درک خوب نسبت به موضوع مورد بحث و برای آشنا شدن با آدمهایی که عمیق شدن.
در این اپیزود ایده شکل گیری و هدفی که تاک دنبال میکند را شرح دادهایم.
میزبان: حمید احمدی
کاری از پروژه صفر به کوشش آژانس دیجیتال مارکتینگ دیزون
برنامه ای که هر فصلش اختصاص به یک موضوع و یک مهمان دارد.
ما خیلی بیشتر از یک گفتگوی یک ساعته در موضوع مورد نظر عمیق میشویم. – خیلی خیلی بیشتر و خیلی کمک کننده به ایجاد درک خوب نسبت به موضوع مورد بحث و برای آشنا شدن با آدمهایی که عمیق شدن.
مفهوم تله پادکست رو از این جهت انتخاب کردیم که این برنامه، در واقع یک برنامه تصویری هست. اما خروجی صدا هم به صورت پادکست منتشر میشود.
سعی کردیم در تولید این برنامه کیفیت خوبی را داشته باشیم. ورژن تصویری برنامه بیشتر شبیه یک برنامه تلوزیونی کوچک است تا یک ضبط تصویری از یک پادکست در حال ضبط.
بنا براین خیلی خوشحال خواهیم شد که خروجی های تصویری ما را حتما ببینید.
ورژن تصویری برنامه در پلتفرم های تصویری رایج منتشر می شود و تیزینگ های مختلف که تکه های گوناگونی از برنامه هستند، قبل و بعد از انتشار در شبکه های اجتماعی و وبسایت ما منتشر می شود.
برای مشاهده پادکستهای منتشر شده به صفحه اپیزود ها سایت سر بزنید.
چه شد که تله پادکست تاک شد را تولید کردم؟
حدود سال ۹۰، رفتم سراغ دوبله و گویندگی و این کار را با آقای علیمردانی شروع کردم. در آن زمان یک سری رادیو و پادکست کوتاه تولید می کردم و به گویندگی می پرداختم.
قبلتر، زمانی که حتی فیسبوک هم نبود، وقتی من یک اینلفلوئنسر وبلاگی بودم و نویسندگی می کردم، در وبلاگم یک پادکست کوتاهی تولید می کردم به نام رادیو بلاگ. همیشه این کار را دوست داشتم و حوزه علاقهام بوده است.
بعدها و حدود ۵-۶ سال پیش و با ورودم به حوزه مارکتینگ – اختصاصا دیجیتال مارکتینگ – و با بوجود آمدن دغدغه های جدی برای خودم در صنعتی که در آن کار می کردم، تصمیم گرفتم یک برنامه در حوزه کار و صنعتی که کار می کنم تولید کنم.
اما به شکل جدی معتقد بودم وقتی یک مهمان دعوت میکنم که در حوزه خودش متخصص است، هیچ وقت یک گفتگوی نیم ساعته یا حتی یک ساعته که اتفاقا بسیار هم رایج است، نمی تواند درک خوبی در آن موضوع ایجاد کند.
شاید با شنیدن این گفتگو مهمان را بشناسیم و یا دیدگاه هاش را به صورت کلی بشناسیم، اما در تخصصی که دارد، این اتفاق رخ نمیدهد.
از طرفی، من همیشه حس می کردم موضوعاتی در روزمره ما وجود دارند، در مورد آنها صحبت میشود، که با وجود اهمیتی که به نظر میرسد دارا هستند و واقعا هم دارند، اما بیشتر مد شبیه مد هستند. نسبت به آنها بیشتر رفتار مدگرایانه وجود دارد. انگار دارای یک حباب هستن. به نظر میرسد که کارهای عمیقی در حال انجام است، اما وقتی یک عمیق میشویم، اتفاقا اینطور نیست. تمام این رفتارهای مد گونه در واقع مخل رشد درست مفهوم و قرار گرفتن در جایگاه درست است.
بناراین تصمیم گرفتم ایده ای که داشتم را، با علاقه ام به پادکست و تولید برنامه، گفتگوی تخصصی، بحث تولید محتوا و همه دغدغه های دیگرم، یکجا جمع کنم و برنامه ای تولید کنم و بتوانم در اون متخصصینی را دعوت کنم که آنقدر در حوزه خودشون عمیق هستند و آنقدر کار می کنند که زمانی برای سوشیالینگ برایشان باقی نمیماند.
با آنها صحبت کنم و به موضوعاتی بپردازیم که امروز خیلی زیاد از آنها می شنویم، اما در واقع چیز زیادی نمی دانیم.
این شد نتیجه کار ما و تولید تله پادکستی به نام تاک شد.
مجله تاک شد، مطالبی تکمیلی یا مرتبط با اپیزودهای هر فصل را منتشر می کند. گرچه که یک فصل به شکل عمیقی به بررسی مفهوم مورد بحث می پردازد، اما بررسی مطالب تکمیلی، به علاقه مندان کمک می کند تا پاسخی خوب برای کنجکاوی های خود پیدا کنند.
مدیریت محصول به عنوان یکی از مهمترین وظایف در یک کسب و کار است و با چالشهای متعددی روبرو میشود. موفقیت در این موقعیت نیازمند
اگر صاحب کسب و کار هستید، تبلیغات در دنیای آنلاین یکی از مهمترین روشهای برندسازی و افزایش فروش است.در این مرحله، شبکههای اجتماعی نقش بسیار
با رشد دنیای دیجیتال و رقابت در بازارهای مختلف، تبلیغات کسب و کارهای کوچک امری بسیار حیاتی شده است. در مقابل رقبا، ایجاد شناخت برند،