اپیزود سوم از فصل دوم تله پادکست تاک شد
فصل دوم

قسمت سوم:

ارزش از نگاه مشتری (بخش دوم)

در این اپیزود از چهار ارزش مهم از نگاه مشتری صحبت می کنیم:

  1. ارزش اقتصادی (Economic Value)
  2. ارزش کارکردی (Functional Value)
  3. ارزش اجتماعی (Social Value)
  4. ارزش تجربی (Experiential Value )

 

و موضوع دیگری که در این اپیزود درباره آن گفت و گو کردیم مدیریت رفتار بود؛

مدیریت رفتاری به این معناست که ما بر مبنای رفتار صورت گرفته بررسی کنیم که مشتری چگونه رفتار می‌کند و بر اساس این رفتار تصمیمات آتی خود را بگیریم.

میزبان: حمید احمدی

کاری از پروژه صفر به کوشش دیماژن

درباره فصل دوم

تجربه مشتری (Customer Experience)

هدف و تمرکز ما در این فصل مشتری است. در حقیقت از نیاز های مشتری حرف میزنیم و حول محور مفهومی به اسمCustomer Centricity  یا مشتری مداری می چرخیم.

ما در این اپیزود ها نکاتی رو مطرح کردیم تا افراد چه در لایه تقاضا کننده و چه در لایه عرضه کنند آن ها را بکار بگیرند تا در نتیجه به تجربه بهتری در این فرآیند دست پیدا کنند.

 گاهی اوقات مشتری متوجه نیست کدام نیاز او در حال رفع شدن است و هنر صاحب برند و کسب و کار در اینجا مشخص خواهد شد!

محمد حسن عزیزی

مهمان فصل دوم

محمدحسن عزیزی

مشاوره بازاریابی و برندینگ

محمد حسن عزیزی
او لیسانس خود را از دانشگاه علامه طباطبایی در رشته کسب و کار گرفته است و ارشد را در رشته مدیریت تکنولوژی در دانشگاه علم و صنعت به پایان رسانده است.

محمد حسن عزیزی حوزه بازاریابی را به عنوان حوزه تخصصی خود انتخاب کرد و بازاریابی تکنولوژی را به عنوان یک تخصص حرفه ای تر به طور اکادمیک ادامه داده است.

او در حال حاضر مشاور بازاریابی و برندینگ است.

مطالب تکمیلی قسمت سوم از فصل دوم