فصل دوم
قسمت سوم:
ارزش از نگاه مشتری (بخش دوم)
در این اپیزود از چهار ارزش مهم از نگاه مشتری صحبت می کنیم:
- ارزش اقتصادی (Economic Value)
- ارزش کارکردی (Functional Value)
- ارزش اجتماعی (Social Value)
- ارزش تجربی (Experiential Value )
و موضوع دیگری که در این اپیزود درباره آن گفت و گو کردیم مدیریت رفتار بود؛
مدیریت رفتاری به این معناست که ما بر مبنای رفتار صورت گرفته بررسی کنیم که مشتری چگونه رفتار میکند و بر اساس این رفتار تصمیمات آتی خود را بگیریم.
میزبان: حمید احمدی
کاری از پروژه صفر به کوشش دیماژن