تاک شد پلاس - سمیرا طوفانی
قسمت چهارم

دیزاین در سازمان، از محصول تا تجربه

در این اپیزود از دیزاین و ماهیت و تاثیرات آن در سازمان و مجموعه ها گفتیم:

آنچه در این اپیزود بررسی می‌کنیم:

  • بلوغ دیزاین چیست؟
  • چرا مفهوم Design بیشتر به Change نزدیک است؟
  • تفاوت محصول، سرویس و تجربه چیست؟
  • «تجربه برند» چیست؟
  • چرا Silo Structure دیگر برای کسب‌وکارها کاربرد ندارد؟
  • چگونه بلوغ دیزاین در شرکت‌ها سنجیده می‌شود؟
  • چرا دیزاین در آخرین سطح به Customer-centricity و User driven می‌رسد؟
  • چگونه دیزاین بیزینس‌ها را نجات می‌دهد؟
  • چرا نباید مفهوم تجربه را کاملا دیجیتال فرض کنیم؟
  • چگونه یک مدیر می‌تواند بلوغ دیزاین را وارد سازمان یا DNA خود کند؟

درباره تاک‌شد پلاس

تاک شد پلاس بخشی از پادکست تاک شد است که به صورت تک اپیزود و برای تکمیل مطالب گفته شده در فصل های مختلف ضبط می‌شود.

مطالب تکمیلی تاک شد پلاس

impressaion management چیست | تاک شد
فصل سوم ، طراحی رفتار
تحریریه تاک شد

مدیریت تعامل (impression management) چیست؟

ازآنجایی‌که تعامل، یکی از مهم‌ترین عناصر موفقیت در همه جوامع و شرایط است، مدیریت تعامل به‌عنوان یک مهارت اساسی در زندگی شخصی و حرفه‌ای ما

مطالعه