علیجاه شهربانویی
قسمت دوازدهم

پشت صحنه تبلیغات در ایران

مهمان اپبزود دوازدهم تاک شد پلاس،  جناب آقای علیجاه شهربانویی مشاور بازاریابی،تبلیغات و برندینگ

 در این قسمت از برنامه تاک شد پلاس
در این اپیزود درمورد چه چیزهایی صحبت میکنیم:

  • پشت‌صحنه تبلیغات در ایران
  • دوره طلایی تبلیغات ایران
  • ویژگی‌های مشاور خوب
  • بازیگران فساد در تبلیغات ایران
  • اهداف قراردادهای مشاوره و تبلیغات

در پادکست تاک‌شد، در مورد چیزهایی صحبت می‌کنیم که زیاد ازشون می‌شنویم؛ ولی چیز زیادی ازش نمی‌دونیم.

کسب‌وکارهای خانوادگی، دیتا، کارآفرینی در ایران، تجربه‌های یک پروداکت منیجر، CRM و تجربهٔ مشتری موضوعات قسمت‌های قبلی تاک شد پلاس بود و اگر دوست داشتید می‌توانید این قسمت‌ها را هم گوش کنید.

درباره تاک‌شد پلاس

تاک شد پلاس بخشی از پادکست تاک شد است که به صورت تک اپیزود و برای تکمیل مطالب گفته شده در فصل های مختلف ضبط می‌شود.

علیجاه شهربانویی

مهمان تاک شد پلاس | قسمت دوازدهم

علیجاه شهربانویی

علیجاه شهربانویی:

 یک نام آشنا در زمینه تبلیغات و بازاریابی ایران،که از سال 1379 فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. او به عنوان مشاور بازاریابی، تبلیغات و برندینگ با برندهای معروفی همچون آژانس راتین، ایمن‌سازه، رادیاتور ایران، دی‌جی‌لند، دی‌جی‌سرویس، و آژانس مگنت همکاری داشته است. از سال 1381 تا 1393، آقای شهربانویی به عنوان مدیر شرکت سان با مجموعه‌هایی از جمله بیمه آسیا، بانک ملت، بانک رفاه کارگران، بیمه ما، شوفاژکار، چسب کاوه و مهیا پروتئین مشغول به فعالیت بود و در زمینه‌های طراحی تبلیغات خلاقانه، هویت بصری برند، و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی به افتخار آمد.

مطالب تکمیلی اپیزود دوازدهم تاک شد پلاس