اپیزود-۱۱ \ مهدی لطفی \ طراح، تحلیلگر و مجری و متخصص CRM
قسمت یازدهم

همه‌چیز درمورد CRM ، افسانه‌ی موفقیت زرد

مهمان این اپیزود آقای مهدی لطفی، طراح، تحلیلگر و مجری و متخصص CRM در این اپیزود در مورد چه چیزهایی صحبت می‌کنیم؟

  • صفر تا صد CRM
  • CRM چیست و چگونه کار می‌کند موفقیت یعنی چه؟
  • آیا موفقیت واقعا فقط با تلاش و کوشش به دست می‌آید؟
  • شانس و تصادف چقدر روی موفقیت ما تاثیر می‌گذارد؟

در پادکست تاک‌شد، در مورد چیزهایی صحبت می‌کنیم که زیاد ازشون می‌شنویم؛ ولی چیز زیادی ازش نمی‌دونیم.

کسب‌وکارهای خانوادگی، دیتا، کارآفرینی در ایران، تجربه‌های یک پروداکت منیجر، CRM و تجربهٔ مشتری موضوعات قسمت‌های قبلی تاک شد پلاس بود و اگر دوست داشتید می‌توانید این قسمت‌ها را هم گوش کنید.

درباره تاک‌شد پلاس

تاک شد پلاس بخشی از پادکست تاک شد است که به صورت تک اپیزود و برای تکمیل مطالب گفته شده در فصل های مختلف ضبط می‌شود.

اپیزود-۱۱ \ مهدی لطفی \ طراح، تحلیلگر و مجری و متخصص CRM

مهمان تاک شد پلاس | قسمت یازدهم

مهدی لطفی

مهدی لطفی:

حوزه تخصص وی مدریت فروش که شامل برنامه ریزی فروش و هدف گذاری، طراحی و پیاده سازی متریک های بازاریابی و فروش، طراحی فرآیند و قیف فروش، تدوین پروتکل فروش و…، و مدیریت ارتباط با مشتری که شامل طراحی و پیاده سازی CRM، تحلیل نیازمندیها و طراحی فرآیندهای تحت تاثیر CRM، طراحی سیستم مدیریت خدمات مشتریان، طراحی سیستم فروش و بازاریابی مبتنی بر CRMو… است.

او سابقه کار با سازمان و شرکت های بزرگ مانند: همراه اول، مبین نت،‌ یک و یک، دیجی لند، سیوان لند، رادیاتور ایران، آلانور، فناپ و… را در کارنامه کاری خود دارد.

مطالب تکمیلی اپیزود ششم تاک شد پلاس