قسمت دهم
اعترافات یک تحقیقاتچی
مهمان این اپیزود آقای مهدی نجاری، بنیانگذار و رئیس هیئتمدیره شرکت TOPLANS و عضو انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR) و عضو انجمن تحقیقات کیفی آمریکا (QRCA) و عضو مشاوران مرکز آمار ایران (SCI)و عضو انجمن صنفی تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)با 15 سال سابقه در صنعت تحقیقات بازاریابی و مترجم کتاب «A Handbook of Online Marketing Research» نوشته Ray Poynter از تجربههای خود را در زمینهٔ تحقیقات بازار میگوید.
در این اپیزود در مورد چه چیزهایی صحبت میکنیم؟
- تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی
- تحقیقات بازار در صنعتهای مختلف
- تحقیقات بازار در حوزهٔ FMCG
- تحقیقات بازار در کدام صنعتهای بیشتر انجام میشود؟
- چرا صنعت مارکتینگ ریسرچ، مارکتینگ نمیکند؟
- تحقیقات بازار در شهرهای مختلف ایران
در پادکست تاکشد، در مورد چیزهایی صحبت میکنیم که زیاد ازشون میشنویم؛ ولی چیز زیادی ازش نمیدونیم.