اپیزود-۱۰ / مهدی نجاری / بنیانگذار و عضو هیئت مدیره شرکت TOPLANS
قسمت دهم

اعترافات یک تحقیقات‌چی

مهمان این اپیزود آقای مهدی نجاری، بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره شرکت  TOPLANS و عضو انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR) و عضو انجمن تحقیقات کیفی آمریکا (QRCA) و عضو مشاوران مرکز آمار ایران (SCI)و عضو انجمن صنفی تحقیقات بازاریابی ایران   (IMRA)با 15 سال سابقه در صنعت تحقیقات بازاریابی  و مترجم کتاب «A Handbook of Online Marketing Research» نوشته Ray Poynter از تجربه‌های خود را در زمینهٔ تحقیقات بازار می‌گوید.

در این اپیزود در مورد چه چیزهایی صحبت می‌کنیم؟

  • تحقیقات بازار و تحقیقات بازاریابی
  • تحقیقات بازار در صنعت‌های مختلف
  • تحقیقات بازار در حوزهٔ FMCG
  • تحقیقات بازار در کدام صنعت‌های بیشتر انجام می‌شود؟
  • چرا صنعت مارکتینگ ریسرچ، مارکتینگ نمی‌کند؟
  • تحقیقات بازار در شهرهای مختلف ایران

در پادکست تاک‌شد، در مورد چیزهایی صحبت می‌کنیم که زیاد ازشون می‌شنویم؛ ولی چیز زیادی ازش نمی‌دونیم.

درباره تاک‌شد پلاس

تاک شد پلاس بخشی از پادکست تاک شد است که به صورت تک اپیزود و برای تکمیل مطالب گفته شده در فصل های مختلف ضبط می‌شود.

اپیزود-۱۰ / مهدی نجاری / بنیانگذار و عضو هیئت مدیره شرکت TOPLANS

مهمان تاک شد پلاس | قسمت دهم

مهدی نجاری

مهدی نجاری:

بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شرکت TOPLANS

عضو انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا (ESOMAR)
عضو انجمن تحقیقات کیفی آمریکا (QRCA)
عضو مشاوران مرکز آمار ایران (SCI)
عضو انجمن صنفی تحقیقات بازاریابی ایران (IMRA)
دانش آموخته کارشناسی ارشد MBA گرایش بازاریابی، کارشناسی ارشد مهندسی انرژی
15 سال سابقه در صنعت تحقیقات بازاریابی
نماینده رسمی و مدیر شرکت Synovate در ایران، تا سال 2011
نماینده رسمی و مدیر شرکت Ipsos در ایران، تا سال 2013
مترجم کتاب « A Handbook of Online Marketing Research» نوشته Ray Poynter

مطالب تکمیلی اپیزود ششم تاک شد پلاس