اپیزود محمد هاشمی - تاک شد پلاس
قسمت ششم

تجربیات یک پروداکت منیجر در ایران و خارج از کشور

موضوع اپیزود ششم، درباره مدیریت محصول یا همان Product Management است؛ در این اپیزود ما به سراغ موارد مرتبطی مانند برنامه ریزی، تحقیقات بازار، توسعه محصول، مدیریت چرخه عمر محصول، بازاریابی و ارتباط موثر می‌پردازیم.

آنچه در این اپیزود بررسی می‌کنیم:

  • یک پروداکت منیجر چه کارهایی انجام می‌دهد؟
  • استراتژی‌های موثر برای مدیریت محصول کدام‌اند؟
  • پروداکت منیجمنت به چه چیزهایی مرتبط است؟
  • فرآیند توسعه محصول چگونه است؟
  • بیزنس مدل‌ها چگونه به کمک ما می‌آیند؟
  • ترسیم User Journey در مدیریت محصول چگونه است؟

درباره تاک‌شد پلاس

تاک شد پلاس بخشی از پادکست تاک شد است که به صورت تک اپیزود و برای تکمیل مطالب گفته شده در فصل های مختلف ضبط می‌شود.

محمد هاشمی - تاک شد پلاس

مهمان تاک شد پلاس | قسمت ششم

محمد هاشمی

am a product management professional with experience in low-fidelity wireframes research, search engine optimization, and digital marketing. I have a strong understanding of the user experience and how to improve the usability of products. I always aim to create engaging and helpful products for my clients. Learning and improving my knowledge is my first, second and third priority. You may wonder what my job is? I am game changer for any company or organization. An Ace card for your company.

فعالیت حرفه‌ای سمیرا طوفانی شامل حضور در سازمان‌ها و مشاوره به کسب‌وکارها در صنعت‌ها و بخش‌های مختلف و هم چنین کارآفرینی است. او تلاش می‌کند تا آن‌چه از دانش کسب‌وکار و علوم شناختی می‌آموزد را با «تفکر دیزاین» پیوند بزند و محصولات، خدمات و تجربه‌های عمیق و ارزشمندی برای افراد و  همچنین کسب‌وکارها خلق کند.

در مسیر مدیریت و راهبری تیم‌های محصول و خدمات، به طراحی ساختار سازمانی، مدیریت عملیات تیم‌های دیزاین و پیاده‌سازی فرهنگ همدلی، چابکی و نوآوری پرداخته است.

مطالب تکمیلی اپیزود ششم تاک شد پلاس