قسمت اول
تاثیر قطعی اینترنت روی آینده دیجیتال مارکتینگ
این اپیزود به بررسی آینده کسب و کارها و به ویژه آژانس های دیجیتال مارکتینگ میپردازد. در این اپیزود از تاثیر قطعی اینترنت و طرح اینترنت طبقاتی و ضرر و زیان های غیر قابل پیش بینی و بعضا قابل پیش بینی میگوییم و ایران را با دیگر کشورهای همسایه مقایسه میکنیم.
در این اپیزود به چندین سوال پاسخ دادیم:
- یک آژانس دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی هایی دارد؟
- قحطی اینترنت چه تاثیری بر آینده کسب و کارها خواهد داشت؟
- آیا فیلترینگ برداشته میشود؟
- اینترنت طبقاتی اجرا خواهد شد؟
- آژانس ها برای کار در خارج از ایران با چه چالش هایی رو به رو هستند؟