hirmand lashkari/ episode-8/ Analytics advisor
قسمت هشتم

!Wrong Data Wrong Decisions

بیزنس‌هایی که سریع‌تر هستند، برنده می‌شوند نه بیزینس‌هایی که بزرگ‌تر هستند. سریع‌تر بودن یک بیزنس بدون دیتا و آنالیز دیتا امکان‌پذیر نیست. در اپیزود هشتم تاک شد پلاس در مورد اهمیت دیتا و آنالیز دیتا صحبت می‌کنیم.

مهمان این اپیزود آقای هیرمند لشکری، در سال ۱۳۹۶ از آمریکا به ایران می‌آید تا در شرکت دیجی‌استایل مشغول به کار شود. هیرمند، data marketing analyst در شرکت‌های بزرگی مثل دیجی‌کالا، دیجی‌استایل،‌ سکان و خانومی بوده و از تجربیات کاری خودش در حوزهٔ پرفورمنس مارکتینگ Performance marketing و آنالیز دیتا می‌گوید.

در این اپیزود در مورد چه چیزهایی صحبت می‌کنیم؟

  • چرا دیتا مهم است؟‌
  • چگونه تیم‌های کوچک می‌توانند data-driven باشند؟‌
  • کار دیتا نشان‌دادن همه چیز است نه پاسخ به چرایی.
  • عمر بیزنس‌هایی که سمت دیتا نرفته‌اند، کوتاه است.
  • استفاده از دیتا، ریسک هم دارد؟
  • Wrong Data leads to wrong decision
  • چالش روزانه یک دیتا آنالیست چیست؟‌
  • چگونه یک دیتا آنالیست خوب بشویم؟
  • رقابت‌های جالب صنعت دیتا در جهان

درباره تاک‌شد پلاس

تاک شد پلاس بخشی از پادکست تاک شد است که به صورت تک اپیزود و برای تکمیل مطالب گفته شده در فصل های مختلف ضبط می‌شود.

hirmand lashkari/ episode-8/ Analytics advisor

مهمان تاک شد پلاس | قسمت هشتم

هیرمند لشکری

am a product management professional with experience in low-fidelity wireframes research, search engine optimization, and digital marketing. I have a strong understanding of the user experience and how to improve the usability of products. I always aim to create engaging and helpful products for my clients. Learning and improving my knowledge is my first, second and third priority. You may wonder what my job is? I am game changer for any company or organization. An Ace card for your company.

توی Digikala هم سمت های مختلفی داشتم از اینکه چجوری همه گزارشگیری های ریپورتینگ برای بخش Marketing مسئولیتم بود شروع کردن یک سری چنل های نو مثل Affiliate Marketing و آخراش که عنوان یک data product manager مسئولیت های تیم big dataرو مدیریت میکردم الو پیک یه مدت بود ازلحاض CMO یک مدت فعالیت کردم شرکت سئوکان بود چالشش راه اندازی یک ابزاری به نام Customer Analytics مجموعه زرین رویا یک سرمایه گذاری کرده بود برای درست کردن یک Digital Agency به نام چپتر که یک مدت اونجا بودم یک مدتی هم توی شرکت خانومی برای چندین سال فعالیت کردم. data و marketing analytics قسمتی هست که همه تمرکز من روی آن است امروز هم توی حالا شرکت های خارج از ایران از لحاظ یک data marketing analyst فعالیت میکنم

مطالب تکمیلی اپیزود هفتم تاک شد پلاس