اپیزود پنجم تاک شد پلاس
قسمت پنجم

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در کسب و کارها

در این اپیزود به سراغ مبحث مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) میرویم و به طور کلی آن را یک راهکار مهم برای تعامل بهتر با مشتریان و ارتقاء تجربه آن ها می شماریم.

در این اپیزود به چندین سوال پاسخ دادیم:

  • وقتی از CRM حرف میزنیم از چه چیزی حرف میزنیم؟
  • آیا همیشه حق با مشتری است؟
  • تاریخچه CRM و سیر تکامل آن به چه صورت بوده است؟
  • انواع رویکرد در CRM چیست؟
  • پیاده سازی CRM در مدل IDIC چگونه است؟

درباره تاک‌شد پلاس

تاک شد پلاس بخشی از پادکست تاک شد است که به صورت تک اپیزود و برای تکمیل مطالب گفته شده در فصل های مختلف ضبط می‌شود.

سروش بهرامجی مدیر ارتباط با مشتری

مهمان تاک شد پلاس | قسمت پنجم

سروش بهرامجی

دانش آموخته مهندسی فن آوری اطلاعات و تجارت الکترونیک در مقطع کارشناسی ارشد
مشاور کسب و کار در حوزه کافه و رستوران – ۱۰ سال
مدرس CRM در موسسه آموزش عالی بهار – ۳ سال
مدیر مرکز موفقیت مشتریان در شرکت اسمارت ایکس – ۴ سال
طراحی و پیاده سازی تفکر استراتژیک CRM در سازمان ها – ۱ سال

فعالیت حرفه‌ای سمیرا طوفانی شامل حضور در سازمان‌ها و مشاوره به کسب‌وکارها در صنعت‌ها و بخش‌های مختلف و هم چنین کارآفرینی است. او تلاش می‌کند تا آن‌چه از دانش کسب‌وکار و علوم شناختی می‌آموزد را با «تفکر دیزاین» پیوند بزند و محصولات، خدمات و تجربه‌های عمیق و ارزشمندی برای افراد و  همچنین کسب‌وکارها خلق کند.

در مسیر مدیریت و راهبری تیم‌های محصول و خدمات، به طراحی ساختار سازمانی، مدیریت عملیات تیم‌های دیزاین و پیاده‌سازی فرهنگ همدلی، چابکی و نوآوری پرداخته است.

مطالب تکمیلی اپیزود پنجم تاک شد پلاس