مهدی لطفی

مهدی لطفی

میهمان اپیزود یازدهم تاک شد پلاس

طراح، تحلیلگر،‌ مجری و متخصص CRM

حوزه تخصص وی مدریت فروش که شامل برنامه ریزی فروش و هدف گذاری، طراحی و پیاده سازی متریک های بازاریابی و فروش، طراحی فرآیند و قیف فروش، تدوین پروتکل فروش و…، و مدیریت ارتباط با مشتری که شامل طراحی و پیاده سازی CRM، تحلیل نیازمندیها و طراحی فرآیندهای تحت تاثیر CRM، طراحی سیستم مدیریت خدمات مشتریان، طراحی سیستم فروش و بازاریابی مبتنی بر CRMو… است.

او سابقه کار با سازمان و شرکت های بزرگ مانند: همراه اول، مبین نت،‌ یک و یک، دیجی لند، سیوان لند، رادیاتور ایران، آلانور، فناپ و… را در کارنامه کاری خود دارد.

پادکست‌های مربوط به داده های غلط؛ تصمیمات اشتباه، با صحبت‌های آقای هیرمند لشکری را در صفحه اپیزود یازدهم تاک شد پلاس بشنوید و لذت ببرید.