بانک سامان به عنوان یکی از بانکهای پیشرو در ایران که چند سالی است هوشمند و چشم نواز ، کار مارکتینگ خودش را انجام میدهد، مدتی است که دست به اقدامی تازه زده و این اقدام تاسیس بلو بانک میباشد!
بلو بانک از این منظر حائز اهمیت است که فضای بانکداری کشور، دستوری است. هیچ طیفی از خدمات و کیفیت ارائه آن وجود ندارد و می توان به جرات گفت که بانک ها در نوع خدمت تفاوتی با هم ندارند.
اما این بانک با یک دستور جدید سر کار آمده است و با حذف کاغذ بازی و ارائه بانک داری اینترنتی توانسته کار نوآورانه ای انجام دهد.
در این ویدئو، که در قسمت سوم تله پادکست تاک شد با موضوع افسانه نوآوری مطرح شده است، میزبان طرح سوال می کند که آیا بلو بانک با توجه به تعریف ما از نوآوری ، و با توجه به نوع و حجم تبلیغاتی که انجام می دهد، یک حرکت نوآورانه مورد قبول است یا خیر؟
این ویدئو را تماشا کنید: